Fem dagar kvar

Min nya hemstad, så satans häftig.
 
22 januari idag, vilket innebär att om fem dagar sitter jag på planet mot Holland. Kunde nog inte längta mer. Så fruktansvärt peppad på att få komma iväg och få starta det där ljua bytislivet som jag så länge längtat efter. Den senaste månanden har jag mest gått hemma och väntat. Behöver få nya rutiner och en ny vardag.
 
Började för övrigt packa idag. Sjukt svårt att veta vad man ska ha med sig, vad som är viktigt och allt sånt där. Helst hade jag nog velat ta med mig hela gaderoben men insåg rätt snabbt att det var omöjligt. Har i alla fall några dar till på mig att plocka i och ur den där väskan.
 
Men på tisdag sticker vi, peppen!!

Kommentarer

Innan du skriver din supersöta kommentar, skulle jag vilja att du svarade på dessa frågor: :

Vad heter du?:
Spara?

Hur hittar jag till din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0